Επιστροφή Προϊόντων
Στο ηλεκτρονικό κατάστημα zygistika.gr, τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη δίνοντάς του τη δυνατότητα να επιλέξει τη μεταφορική εταιρεία.
Αλλαγές σε Μέγεθος / Σχέδιο / Μοντέλο
Για την επιστροφή των προϊόντων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail στο info@zygistika.gr, είτε τηλεφωνικά στο 2310 327855. Το νέο προϊόν σας αποστέλλεται με τη μεταφορική ΕΛΤΑ Courier.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την αντικατάσταση των προϊόντων είναι να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή να μην είναι χρησιμοποιημένο καθώς και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία (μέσα στο κουτί του και στη σακούλα μεταφοράς) με την απόδειξη αγοράς του ή με οποιουδήποτε άλλου είδους έντυπο.
Αλλαγές σε Ελαττωματικά
Το ηλεκτρονικό κατάστημα zygistika.gr κατά τη διαδικασία εκτέλεσης των παραγγελιών, προβαίνει σε επισταμένο έλεγχο των προϊόντων, ούτως ώστε να εξασφαλίζει την άριστη ποιότητα τους. Σε σπάνια περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν που φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail στο info@zygistika.gr, είτε τηλεφωνικά στο 2310 327855. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα επεξεργάζεται το αίτημα επιστροφής της παραγγελίας σας και δίνει εντολή στη μεταφορική εταιρεία ΕΛΤΑ Courier να παραλάβει το προϊόν σας από τη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Μετά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος, επικοινωνούμε άμεσα μαζί σας για να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής.
Αλλαγές σε αποστολές λάθος προϊόντων
Η εταιρεία μας κατά τη διαδικασία εκτέλεσης των παραγγελιών, προβαίνει σε επισταμένο έλεγχο των προϊόντων, ούτως ώστε να εξασφαλίσει την άριστη ποιότητα τους και την ορθή αποστολή. Σε σπάνια περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν που είναι διαφορετικό από το προϊόν που παραγγείλατε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο info@zygistika.gr, είτε τηλεφωνικά στο 2310 327855 και να ακολουθήσετε τη διαδικασία όμοια με την «Αλλαγή σε Μέγεθος / Χρώμα / Σχέδιο / Μοντέλο», όπως αναφέρεται ανωτέρω.
Σημαντικές παρατηρήσεις για τις επιστροφές προϊόντων
- Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή του προϊόντος είναι να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή να μην είναι χρησιμοποιημένο ή να φέρει εσωτερικές κι εξωτερικές φθορές, καθώς και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία (μέσα στο κουτί του και στη σακούλα μεταφοράς) με την απόδειξη αγοράς του ή με οποιουδήποτε άλλου είδους έντυπο.
- Μετά τις 14 ημέρες έως και τις 30 ημέρες, γίνονται αποδεκτές οι επιστροφές των προϊόντων σας, για τις οποίες επιβαρύνεστε με τα έξοδα μεταφοράς, τα οποία προκύπτουν από την παράδοση και επιστροφή της παραγγελίας σας. Πέραν των 30 ημερολογιακών ημερών δε γίνεται αποδεκτό ουδέν αίτημα προς επιστροφή των προϊόντων σας.
- Θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή σας, πως για λόγους οργάνωσης του Τμήματος Επιστροφών, αν δεν προηγηθεί επικοινωνία με έναν από τους άνωθεν τρόπους, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το προϊόν σας να μη φτάσει ποτέ στις αποθήκες μας.